خانه » بهترین هندزفری سیمی تا 500 هزار تومان – 1403
بهترین هندزفری سیمی زیر 500 هزار تومان
تکنولوژی

بهترین هندزفری سیمی تا 500 هزار تومان – 1403

Sending
User Review
0 (0 votes)

در سال‌های اخیر با وجود ورود هندزفری‌های بی‌سیم، اما هنوز هندزفری‌های سیمی پرطرفدار هستند. این هندزفری‌ها به دلیل بادوام بودن و نداشتن تاخیر صدا هنوز هم خیلی موردتوجه مردم قرار می‌گیرند. با هندزفری‌ها می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌تان را در هر جایی بشنوید و هم‌زمان به کار دیگری مشغول باشید. به‌طورکلی هندزفری‌ها می‌توانند اصوات مختلف را باکیفیت بالا پخش کنند و قابلیت تماس و مکالمه را نیز دارند. اما باتوجه‌به افزایش چشمگیر برندهای متنوع در بازار، انتخاب یک هندزفری سیمی باکیفیت و با قیمت مناسب مشکل شده است؛ بنابراین برای تسریع انتخاب و راحتی شما ما تصمیم گرفتیم بهترین هندزفری سیمی تا ۵۰۰ هزار تومان را به شما معرفی کنیم.

خرید هندزفری سیمی تا 500 هزار تومان

شاید برای شما هم این سؤال مطرح شود که بهترین هندزفری سیمی چیست؟ به‌طورکلی خرید بهترین هندزفری به اولویت و نیاز شما بستگی دارد. برای خرید هندزفری باید به نکاتی مثل کیفیت صدا، فیت شدن در گوش، راحتی، کیفیت ساخت و قیمت آن توجه کنید؛ بنابراین حتماً قبل از خرید هندزفری را تست کنید، صدا باید شفاف و واضح باشد و از مواد با کیفیتی ساخته شود تا دوام داشته باشد.

هندزفری-سامسونگ-مدل-EO-IA500

هندزفری سیمی سامسونگ مدل EO-IA500

هندزفری سیمی مشکی سامسونگ مدل EO-IA500 طراحی ارگونومیکی دارد. طول کابل ۱.۲ متر است و به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرد و به جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز است. این هندزفری با داشتن بلندگوهای دوطرفه، صدای صاف و شفافی دارد طوری که می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌تان را با لذت بشنوید و با آن در خاطراتتان غرق شوید. چون با این هندزفری اوج‌گرفتن و پایین آمدن صدای موسیقی به‌راحتی قابل‌لمس است. همین‌طور قابلیت کنترل صدا دارد و می‌توانید متناسب با وضعیت و شرایط، صدا را تنظیم کنید. قیمت حدودی این هندزفری حدود ۳۷۰.۰۰۰ تومان است.

هندزفری سیمی شیائومی مدل Xiaomi I DDQ01WM

یکی دیگر از هندزفری‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، هندزفری سیمی مشکی شیائومی مدل Xiaomi I DDQ01WM است. این هندزفری به فناوری HIFI Sound مجهز است و با این تکنولوژی از صدای باکیفیت و بیس عمیق لذت خواهید برد. جک ۳.۵ میلی‌متر از دیگر مشخصات آن است. نوک هدفون هندزفری از جنس سیلیکونی و نرم است و به‌راحتی داخل گوش جای می‌گیرد. هدفون دارای یک محفظه صدای آلیاژ آلومینیومی است که صدا را ظریف پخش می‌کند و قابلیت قطع‌ووصلی مکالمه را به کاربر می‌دهد. این هندزفری دارای یک میکروفون داخلی است که قابلیت تماس را بدون لمس مهیا می‌کند و شما می‌توانید این هندزفری را با قیمت حدودی ۳۹۵۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 

هندزفری باسیم هیسکا مدل HK-727

هندزفری سفید هیسکا مدل HK-727 جزو محصولات ارزان‌قیمت این لیست است. این هندزفری به‌راحتی داخل گوش می‌رود و طراحی ظاهری آن شما را به یاد هندزفری‌های اپل می‌اندازد. هندزفری سیمی هیسکا به یک جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز است و فرکانس پاسخگویی آن در محدوده‌ای بین ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز قرار دارد. روی هندزفری دکمه‌ای برای قطع و وصل کردن تماس تعبیه شده است. این هندزفری یک میکروفون دارد و می‌توانید به‌راحتی صحبت کنید. محدوده قیمتی این هندزفری ۳۰۰.۰۰۰ هزار تومان است.

 

هندزفری سیمی ایفورج مدل MA-106

هندزفری سیمی ایفورج مدل MA-106 به تکنولوژی TPE مجهز است و به‌این‌ترتیب از پاره شدن سریع سیم جلوگیری می‌کند. سیم‌های این هندزفری شکل بافته و مقاومی دارند؛ بنابراین مشکل پارگی هندزفری‌های سیمی را ندارند. طراحی ظاهری آن کاملاً ارگونومیک است و به‌راحتی در گوش جای می‌گیرد. سری‌های سیلیکونی نرمی که روی گوشی قرار دارد از ورود صدای محیط جلوگیری می‌کند؛ بنابراین می‌توانید در مترو، اتوبوس یا فضاهای شلوغ پادکست یا وویس آموزشی بدون مزاحمت صدای محیط بشنوید. این هندزفری دارای یک جک ۳.۵ میلی‌متری است همچنین صدا قابلیت تنظیم دارد. می‌توانید موزیک را پاز، پلی یا تغییر بدهید. همین‌طور قابلیتی برای رد و پاسخ به تماس وجود دارد. رنگ هندزفری قرمز و بدنه مشکی رنگی دارد. قیمت حدودی هندزفری سیمی ایفورج حدود ۱۹۵۰۰۰ تومان است.

هندزفری سیمی پرووان مدل PHF3985-min

هندزفری سیمی پرووان مدل PHF3985

طراحی هندزفری سیمی مشکی پرووان مدل PHF3985 مانند مدل‌های دیگر این لیست ارگونومی و راحت است. این هندزفری دارای گوشی سیلیکونی و پلاستیکی باکیفیت است که به درگاه ارتباطی ۳.۵ میلی‌متری مجهز است و ازآنجاکه از مواد مرغوب ساخته شده در طولانی‌مدت قابل‌استفاده است و گوش را خسته نمی‌کند و بسیار بادوام است. حساسیت صدای این هندزفری ۹۲ دسی‌بل است؛ بنابراین تمام سبک صداها را با جزئیات پخش می‌کند؛ بنابراین هر سبک موسیقی راک، رپ، پاپ یا سنتی که گوش می‌دهید برای شما لذت‌بخش خواهد بود. قیمت حدودی این هندزفری ۳۵۰۰۰۰ هزار تومان است.

هندزفری سیمی هیسکا مدل مدل HK-E102

هندزفری سیمی هیسکا مدل HK-E102 به پورت ۳.۵ میلی‌متری مجهز است و به‌راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد و فرکانس پاسخگویی آن بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز است. به علاوه اینکه صداهای محیط را به خوبی حذف می کند. از دیگر ویژگی‌های ممتاز این هندزفری حساسیت ۹۸ دسی‌بل آن است که باعث می‌شود صداها را واضح و شفاف و با کیفیت بالا بشنوید. این هندزفری قابلیت تنظیم صدا دارد و می توانید موسیقی را عقب، جلو، کم یا زیاد کنید و دارای میکروفون نیز است. محدوده قیمت این هندزفری ۴۳۰۰۰۰ هزار تومان است.

 

 

 

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x