خانه » چرا همه نیازمند یک عطر جیبی هستند؟
چرا همه نیازمند یک عطر جیبی هستند
چرا همه نیازمند یک عطر جیبی هستند
پوست ، مو و زیبایی

چرا همه نیازمند یک عطر جیبی هستند؟

عطرهای جیبی چند سالی است که در ایران حسابی مورد توجه قرار گرفته اند. به دلیل حجم پایین، فضای کمی را اشغال میکنند در نتیجه حمل آن ها در زندگی روزمره راحت است.  شما میتوانید عطر جیبی خود را به باشگاه، دانشگاه و مدرسه، سفر، سر کار و هر جای دیگری که میخواهید ببرید و به راحتی -عطرتان را در طول روز شارژ کنید.

در دنیای پرمشغله امروزی که همه ما بیشتر زمان روزمان را در خارج از خانه سپری می کنیم، احتمال اینکه عملکرد عطرمان کل روز مانند ساعات اولیه آن یکسان باشد کم است. حمل عطرهای بزرگ به بیرون از خانه هم معضل بزرگی است اما در عوض عطرهای جیبی را میتوان به راحتی به هرجایی حمل کرد و در هر ساعت از شبانه روز عطر را شارژ نمود.

یکی از برندهای پرطرفدار تولید کننده عطر جیبی برندینی است که عطرهای پرطرفدار برندهای روز دنیا را در حجم کوچک تولید می کند. اسانس عطرهای این برند فرانسوی می باشند و از کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین بطری های طراحی شده در حجم کوچک کاملا شبیه به نمونه اصلی عطرها هستند و بسیار شیک و فانتزی می باشند.

قیمت عطرهای جیبی برندینی
از دیگر دلایل محبوبیت عطرهای جیبی برندینی قیمت آن ها است. با ممنوعیت واردات کالاهای لوکس، وارادات عطر هم به ایران ممنوع شد. نتیجه این محدودیت ها افزایش بی سابقه قیمت عطر و ادکلن شده است البته اگر بتوانید عطر مورد علاقه تان را در داخل کشور پیدا کنید! با وجود اینکه عطرهای برندینی دارای کیفیت قابل قبولی هستند، قیمت مناسبی هم دارند که این عطرها را در میان مصرف کنندگان آن ها بسیار محبوب کرده است.

ادکلن های زنانه و مردانه برندینی
ادکلن های زنانه برندینی شامل برندهای پرطرفداری مثل ایو سن لوران، لانکوم، زرجوف، کرید، پارفوم د مارلی و … هستند. این عطرهای جیبی زنانه که تنوع بی سابقه ای دارند، بسیار مناسب بانوان شاغل، دانشجو، ورزشکار و یا اهل سفر هستند.
ادکلن های مردانه برندینی بین آقایان ایرانی پرطرفدار هستند چرا که کوچک بودن سایز آن ها؛ حمل و نقلشان را راحت کرده است. عطرهایی مثل: ساواج، اونتوس، لیتون، اینترلود و … از روایح محبوب برندینی بین آقایان خوش پوش ایرانی هستند.

عطر برندینی ساخت کجاست؟
اکثر عطرهای جیبی ساخت امارات هستند و اسانس هی آن ها نیز در این کشور تولید می شوند. برنینی ساخت ایران است اما اسانس های آن وارداتی و از یکی از مطرح ترین شرکت های فرانسوی است به همین علت به لحاظ کیفیت رایحه و پخش و ماندگاری بسیار بهتر از نمونه ای اماراتی این نوع ادکلن ها هستند. بطری و جعبه های زیبا و شکیل آن هم ساخت کشور چین هستند. مواد اولیه پس از واردات به ایران، داخل کشور تحت عنوان برندینی تولید می شوند. این عطرها دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و سیب سلامت هستند و مانند عطرهای گرمی موجود در بازار، نیازی به نگرانی درمورد مواد تشکیل دهنده آن ها نیست.

از کجا عطر جیبی برندینی بخریم؟
از کجا عطر جیبی برندینی بخریم؟

از کجا عطر جیبی برندینی بخریم؟
یکی از فروشگاه های آنلاین و قابل اعتماد فرشنده عطرهای برندینی، نرولی شاپ است. این فروشگاه که از سال 1399 شروع به کار کرده است در حوزه فروش آنلاین عطر و ادکلن فعالیت میکند، برای مشتریان خود پیشنهاد کادوپیچی رایگان را نیز دارد. همچنین شما میتوانید مشاوره دقیق و صادقانه ای بابت انتخاب و کیفیت روایح از آنان داشته باشید. این فروشگاه دارای سایت معتبر با نماد اعتماد الکترونیک است که خیال شما را بابت یک خرید امن راحت میکند. ارسال پستی به سراسر کشور و ارسال فوری عطر در تهران از دیگر مزایای نرولی شاپ است.

نگهداری از عطر جیبی
نحوه نگهداری از عطرهای جیبی همانند عطر و ادکلن های سایز بزرگ است. عطرها نباید در معرض نور آفتاب، گرما یا سرمای شدید باشند. رطوبت نیز از دیگر عوامل آسیب به عطر شماست به همین علت از نگهداری عطر در مکان های مرطوب مثل حمام جدا خودداری کنید.
تکان دادن عطر هم یکی دیگر از عوامل آسیب زا به عطر شماست. هنگام تکان دادن شیشه عطر، شما هوا را با مولکول های عطرتان آمیخته میکنید. این کار ممکن است رایحه عطرتان را تغییر دهد.

پخش و ماندگار عطرهای جیبی
پخش بو و میزان ماندگاری عطرها به عوامل ببسیار زیادی وابسته است. اولین عامل نوع رایحه است. به طور کلی عطرهای ملایم یا خنک پخش بو و ماندگاری کمی نسبت به عطرهای تند و گرم دارند. دمای هوایی که در آن هستید هم از عوامل تاثیرگذار بعدی است. در هوای گرم عطری که روی پوستتان اسپری کردید خیلی زودتر از هوای سرد تبخیر می شود در نتیجه عطرها در تابستان ماندگاری کمتری نسبت به عطرها در زمستان دارند.
عامل مهم بعدی در ماندگاری و پخش بوی عطرتان میزان چربی یا خشکی پوست شماست. عطرها روی پوست های چرب ماندگاری بیشتری نسبت به پوست های خشک دارند. به همین علت کارشناسان پیشنهاد داده اند که برای افزایش ماندگاری عطرتان میتوانید قبل از اسپری آن روی پوست؛ مقداری مرطوب کننده استفاده کنید.

یکی از باورهای غلط هنگام استفاده از عطر، مالش دادن نقطه ای که به آن عطر اسپری کرده اید است. برای مثال هیچ وقت بلافاصله بعد از اسپری عطر مچ دستانتان را روی هم یا روی گردن به منظور پخش کردن عطر مالش ندهید چرا که این کار باعث ایجاد گرما و از بین رفتن زودتر رایحه عطرتان میشود. بهتر است پس از اسپری عطر اجازه دهید که به طور طبیعی روی پوستتان پخش شود.

چه رایحه ای مناسب من است؟
چه رایحه ای مناسب من است؟

چه رایحه ای مناسب من است؟
پیدا کردن رایحه مورد علاقه در دنیای عطر و ادکلن کار پیچیده ای نیست. اگرچه بخش بزرگی ازز این امر مربوط به سلیقه افراد می شود اما به طور کلی دسته بندی هایی برای انتخاب عطر وجود دارند که به آن ها میپردازیم.

حتما می دانید که توصیه می شود در فصول گرم سال از عطرهای ملایم و خنک استفاده کنید و در فصل سرما به سراغ عطرهای گرم و تند بروید.
عطرهای خنک و اسپرت مناسب باشگاه و ورش هستند چرا که نت های آبی و مرکباتی آن ها حس شادابی و جوانی را تقویت میکنند.
عطرهای گرم، شیرین، تلخ و تند مناسب قرارهای رسمی و یا مهمانی هایی هستند که دوست دارید در آن ها بدرخشید.
اگر برای محل کار و یا دانشگاه تان دنبال یک عطر مناسب هستید، بهتر است سراغ عطرهای خیلی تند نروید چرا که این عطرها برای بسیاری از افراد آزاردهنده و محرک سر درد هستند.

اگر به دنبال عطری برای هدیه دادن هستید، در میان عطرهای زنانه به سراغ روایح شیرین و ملایم بروید. برای هدیه به آقایان، عطرهای اسپرت و خنک معمولا مورد علاقه همه آقایان هستند و انتخاب کم ریسکی به نظر میایند.

برای بازه سنی بالای 50 سال پیشنهاد ما به عنوان هدیه به خانم ها روایح گل بو، شیرین و ملایم هستند. بهترین انتخاب برای آقایان میانسال هم عطرهای مردانه ملایم با رواح تلخ و یا کمی شیرین می باشند.

برای کودکان بهتر است از عطر استفاده نکنید و یا فقط سراغ عطرهای مخصوص کودکان بروید چرا که این عطرها دارای مواد مصنوعی کمتری هستند و آسیبی به ریه های حساس کودکان نخواهند زد.

علاوه بر این ها، عطرهایی با نت های خوشمزه مثل وانیل یا کارامل معمولا قلب همه خانم ها رو می ربایند. در دنیای عطرسازی به این نوع روایح شیرین و خوشمزه که معمولا در عطرهای زنانه استفاده می شوند گورماند میگویند. مانند عطر لا ویه بل از برند لانکوم.
نمونه مشابه در عطرهای مردانه، روایح تلخ هستند که همه آقایان برای موقعیت های رسمی یکی از این عطرها نیاز دارند. مثلا نت های چوبی یا چرمی در بین عطرهای مردانه شیک بسیار محبوب اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
14 روز قبل

Visitor Rating: 1 Stars

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x